-
Ocena treści
Komentarz
-
4
Stacja ta nie ma radiowo sterowanego zegara. Można go ustawić ręcznie albo synchroniuzje się on z aplikacją na telefonie.
Data: 2017-12-13 20:59:07
Dodał: e-SZOP
-
4
Walcze 2-gi dzień z parowaniem urządzenia i aplikacji. Nie da się. Jeszcze trochę i stacja pogody wyląduje w koszu.
Data: 2017-12-23 22:44:39
Dodał: Sitarz
-
4
Dziś przestała się łączyć z serwerem (działało 10 dni bez problemu). Po resecie też już się nie da synchronizować, prawdopodobnie problem od strony serwera, dopóki tego nie naprawią nie połączy się :/
Data: 2017-12-24 23:47:07
Dodał: Tomciorak
-
3
Ma ktoś pomysł jak sparować stację z telefonem? Po parowaniu wyświetla się mapa, na której zaznaczam miejsce pobytu i po paru chwilach wywala błąd.
Data: 2017-12-25 02:10:03
Dodał: Maka
-
4
Raczej to błąd aplikacji i jak oni tego nie naprawią to nie będzie działać. 10 dni temu sparowało mi bez problemu i działało cały czas aż do wczoraj. Wczoraj wyresetowałem wszystkie ustawienia i od tego momentu nie da się sparować cały czas błąd "no respone". Podłączyłem się laptopem do tej stacji pogody, zalogowałem się na urządzenie na adresie ip 11.11.11.254 admin/admin i w jednej zakładce są dane do wifi można to połączyć do wifi, ale do aplikacji nadal się nie da :/
Data: 2017-12-25 13:55:35
Dodał: Tomciorak
-
4
Sitarz oraz Maka mam rozwiązanie problemu :) Wyłączcie dane komórkowe w telefonie i wszystko zadziała. Pozdrawiam. Wesołych Świat.
Data: 2017-12-26 01:50:22
Dodał: Tomciorak
-
5
Wyłączenie danych komórkowych pomogło na tyle, że na mapie nie wywala już błąd tylko przechodzi do ekranu głównego, ale pisze device offline.
Data: 2017-12-28 18:23:10
Dodał: Maka
-
3
Właśnie rozpakowałem urządzenie. I mam problem. Aplikacja nie paruje się ze stacją. Po wpisaniu ręcznie danych mojego routera stacja niby się łączy z routerem, a aplikacja wyświetla informacje, że nie znajduje urządzenia. Jakaś podpowiedz?
Data: 2018-01-02 18:23:34
Dodał: marian22
-
3
Czy też macie problem od niedzieli z połączeniem ze stacją?
Data: 2018-01-09 18:49:56
Dodał: Leo
-
3
Kupiłem dziś, ogólnie jestem zadowolony poza problemem opisywanym wyżej. Ikona wifi pulsuje, a aplikacja wyświetla komunikat "device_offline". Czy ktokolwiek zna rozwiązanie tego problemu? Z góry dzięki!
Data: 2018-01-10 17:32:29
Dodał: Ninja
-
5
Kilka dni temu udało mi się uruchomić stację. Pomogła zmiana szyfrowania WIFI na routerze na WPA-PSK.
Data: 2018-01-13 23:16:40
Dodał: Maka
-
5
Ma ktoś jakiś pomysł na to siedmiogodzinne przesunięcie czasu na wykresach?
Data: 2018-01-13 23:18:37
Dodał: Maka
-
3
Maka, wystarczy włączyć lokalizator na telefonie i sam powinien ustawić automatycznie twoją pozycję podczas parowania. Poza tym też mam podobny problem, choć ustawił Polskę, to dalej wyświetla gdzieniegdzie chińskie znaczki. Dodatkowo nie chce połączyć z wifi, z którym wcześniej działał, więc dane z dwóch dni poszły ... może producent się wypowie.
Data: 2018-01-18 18:17:16
Dodał: Jamba
-
3
No to w końcu jest to bubel czy nie???
Data: 2018-01-31 20:57:47
Dodał: rjz
-
1
To wszystko to jeden wielki bubel i oszustwo. Wywaliłem kasę, a zegar nie jest sterowany radiowo, a sparować się nie da w żaden sposób. Ostrzegam nie kupujcie tego bubla !!!!
Data: 2018-02-04 20:28:00
Dodał: krzyk
-
4
Ciekaw jestem, jak się wam ta stacja sprawuje w niskich temperaturach? "krzyk" -> przecież masz napisane, że zegar jest synchronizowany przez Internet, opisz dokładnie jaki masz problem ze sparowaniem, i na jakim systemie (Android, iOS), może coś źle robisz.
Data: 2018-02-11 11:29:06
Dodał: Parasol
-
3
Ale w czym te problemy? Podłączyłem 2 czujniki, ustawiłem lokalizację... I działa. Wprawdzie... Inne stacje też wykorzystują frekwencję 1 kanału. Inny czujnik [radio i wyświetlanie temp. zewnętrznej] Blaupunkt... też się łączy z tą stacją... Zmieniłem kanał. Przesunięcia w czasie nie potrafię usunąć [trzeba przeliczać wykres].
Data: 2018-02-13 19:37:41
Dodał: Rjz
-
4
Hej. Od 2 dni ikonka wifi pulsuje, a na apce info, że device offline. Rozparowałem i potem sparowałem ponownie, ale ikonka wifi nadal pulsuje, mimo że był komunikat o sukcesie i ustawił lokalizację. Chyba coś z serwer 5, bo jak dałem log off to teraz nie mogę się zalogować. Pytanie jak postępować? Resetować urządzenie? Wylogować i próbować zalogować? Nic nie ruszać i czekać? Może coś innego?
Data: 2018-02-18 09:34:07
Dodał: C-4
-
4
Koledzy, zainteresujcie się bliźniaczym modelem GreenBlue GB522, który na pewno mierzy większy zakres temperatur. Co do problemów z parowaniem i komunikatem "No response" - na czas parowania należy wyłączyć internet mobilny w telefonie :)
Data: 2018-03-02 00:39:54
Dodał: Kocurek
-
1
Oprogramowanie do du.. reszta też.
Data: 2018-04-22 21:28:45
Dodał: Mirek
-
4
Przy parowaniu pomogło wyłączenie danych komórkowych :-) SG3 android 4.3. Dzięki za podpowiedź Tomciorak.
Data: 2018-07-15 09:57:09
Dodał: Bogusław
-
4
Po przytrzymaniu nie mruga AP, tylko świeci się na stałe. Po wciśnięciu "next" próbuje parować, ale po ok. 1 minucie pokazuje się komunikat, że minął czas na sparowanie. Może ktoś wie jak poradzić sobie z takim problemem?
Data: 2018-07-18 21:15:25
Dodał: WojtekM
-
5
Po kilku nie udanych próbach parowania wyłączyłem transmisję danych i wszystko działa.
Data: 2018-12-04 22:47:33
Dodał: Jan
-
3
Próbowałem kilka razy (mimo wyłączonej transmisji danych) nie udało się. Następnego dnia parowanie przebiegło bez problemu. Na razie wszystko działa chodź nie wiem jak się połączyć ze stacją z innego miejsca poprzez internet mobilny.
Data: 2018-12-24 08:33:49
Dodał: kris
-
4
Może ktoś podpowie co się podziało i jak naprawić. Był brak prądu, a jak włączyli to wszystko na wyświetlaczu mruga. Nie reaguje na przyciski ani odłączanie od prądu.
Data: 2019-01-05 17:41:03
Dodał: Arecki
-
4
Arecki => Odłącz od prądu i wyjmij baterie na dłuższy czas (np. 10-15 minut).
Data: 2019-01-05 18:02:27
Dodał: Parasol
-
3
Cześć:-) Ma ktoś z Was może pomysł na zarejestrowanie aplikacji, tak, by móc podłączyć do stacji więcej niż jeden telefon? Rejestrując z telefonu niby wszystko idzie ok, informacja, że email przyjęty, tylko link weryfikacyjny nie przychodzi. Próbowałem z androida 8, potem znalazłem info, że niby tylko ze starszymi systemami działa (opinie w samej aplikacji w Sklepie Play), sparowałem więc starym telefonem z Androidem 4 i też nic.... Ma ktoś jakiś pomysł? Będę wdzięczny :-)
Data: 2019-01-08 01:11:47
Dodał: Andy
-
3
Kris - jak rozumiem chcesz podłączyć się do stacji z innego telefonu, niż użyty do parowania? Musisz również na nim zainstalować aplikację a następnie zalogować się (okienko LOG IN) mailem i hasłem użytym wcześniej do rejestracji. Jeśli nie zarejestrowałeś się - zrób to, tym razem za pomocą pierwszego telefonu - tylko tam masz taką opcję. Niestety jest jakiś błąd chyba - rejestrację musisz potwierdzić klikając w otrzymany link aktywacyjny a ten do mnie nie chce dojść...
Data: 2019-01-08 01:18:01
Dodał: Andy
-
4
Cześć. Wiem, gdzie leży błąd w połączeniu (przynajmniej na moim oprogramowaniu v.1.0). Generalnie stacja pogodowa prawidłowo łączy się z wifi, ale podaje zły adres DNS (czyli adres, który rozpoznaje nazwy serwerów). Połączyłem się ze stacją pogodową przez przeglądarkę, i zobaczyłem, że z mojego routera dostaje prawidłowy adres IP, ale zamiast moich adresów DNS przydziela jakieś totalnie do bani. Zmodyfikowałem ustawienia stacji pogodowej i podałem ręcznie adres IP wraz z adresem DNS (podałem google - 8.8.8.8). Wszystko zaczęło działać jak należy. Niestety po stronie routera należy zrobić tak, aby tego adresu nie przydzielił żadnemu urządzeniu (rezerwacja). Aby wejść w ustawienia stacji pogodowej mamy dwie możliwości: 1. Szukamy na routerze jaki adres IP dostała nasza stacja pogodowa i wpisujemy adres w przeglądarce (domyślne użytkownik/hasło: admin/admin). 2. Jeśli nie to naciskamy na stacji "UP/WIFI" przez 3 sekundy, aż na urządzeniu pojawi się napis "AP" łączymy się z siecią "LivingSense" i wtedy wbijamy w przeglądarce: 11.11.11.254 (wszystko jest po chińsku, ale google tłumacz pomoże). Generalnie bug w oprogramowaniu. Pozdrawiam :)
Data: 2019-01-16 23:11:43
Dodał: zyga
-
4
@Zyga, Twoje rozwiązanie u mnie zadziałało!
Od roku miałem problem z tą stacją meteo i dane nie odświeżały się na telefonie (na ekranie stacji linie obok napisu wifi ciągle migały). Ustawiłem dane sieciowe na stacji meteo wg Twoich zaleceń i od razu stacja się połączyła skutecznie (przestały migać linie obok napisu wifi). Wielkie dzięki za pomoc! :)
Data: 2019-01-23 19:31:47
Dodał: Tomek
-
4
Przydałoby się jakoś łopatologicznie to wytłumaczyć, nie jestem obyty.
Data: 2019-02-03 18:21:17
Dodał: SpooN
-
4
Mam zły czas - +2 godz. zamiast +1. Nawet jak przestawię to po pewnym czasie zmienia na +2. Ktoś wie co z tym zrobić?
Data: 2019-02-04 15:02:48
Dodał: Piksiak
-
5
A działa wam w tej stacji alarm? Przełącznik na Mainie jest włączony, na aplikacji ustawiony zakres temp. dla alarmu dla czujnika, i jak temperatura spada to nie dzwoni alarm ani na stacji, ani na tel.
Data: 2019-02-19 20:18:03
Dodał: Kamil
-
4
Kupiłem dziś Green Blue GB522 WiFi. Czy potwierdzi mi ktoś, że jak dokupię dodatkowy czujnik (czujnik do Meteo SP53, SP67, SP69, SP73, SP76) to będzie działał?
Data: 2019-03-03 20:38:22
Dodał: kazik
-
4
Nie zsynchronizowało mi czasu po dzisiejszej zmianie. Połączenie z internetem jest, bo apka na telefon działa. Co może być nie tak?
Data: 2019-03-31 10:03:58
Dodał: kazik
-
1
Stacja jest beznadziejna. Ciągle ma problemy z połączeniem z telefonem. Co chwila informacja że nie można pobrać danych o pogodzie. Trzymać się zdala od tego szmelcu!
Data: 2019-06-13 01:27:32
Dodał: Net
-
4
Stacja dość ładna, kolory na zdjęciu żywsze niż w rzeczywistości. Kąty widzenia bardzo słabe. Przy braku podłączenia pod zasilacz słaba widoczność. Na szczęście podłączona pod zasilacz bierze bardzo mało prądu (niecały 1 wat na godzinę na największym podświetleniu). Wyniki temperatury w domu zawyżone o ok. 1-1,5 stopnia, a w pobliżu telewizora, komputera itp. nawet 2-3 stopni. Aplikacja dobra, zwłaszcza, jeżeli ktoś lubi sprawdzać sobie pomiary nawet z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Jednak, żeby stacja zapisywała pomiary, w domu musi być włączony ruter wi-fi. Jak ustawić prawidłowo oprogramowanie pokazuje filmik na youtube wpisując w wyszukiwarkę Meteo SP 73. Wyniki pomiarów możemy oglądać jednocześnie na wielu urządzeniach z Androidem. Wystarczy na każdym z nich zainstalować aplikację Living Sense. Na jednym z telefonów zarejestrować się podając swój e-mail i wymyślone hasło. Potem przychodzi link aktywacyjny (mnie przyszedł do folderu SPAM, więc tam też trzeba go szukać). Po wszystkim można tymi danymi logować się na wszystkich urządzeniach z zainstalowaną aplikacją. Stacja może wyświetlać wyniki aż z 3 czujników zewnętrznych.
Data: 2019-07-19 10:37:32
Dodał: Ewa
-
5
Zyga proszę o łopatologiczne tłumaczenie tego tekstu z 16.01.2019r, jak i gdzie to zrobiłeś w tej stacji pogody, bo u mnie nie działa totalnie. Działała może z 2 tygodnie, dopóty nie brakło prądy i zrestartował się ruter. Z góry dziękuję.
Data: 2019-07-22 01:25:57
Dodał: sławek
-
5
Zyga dzięki za podpowiedź ;) Już uratowałem dwie stacje, z trzecią walczę bo mimo, że wchodzi w AP nie widzę jej :/
Sławek - włączasz stację w tryb AP i np. z lapka logujesz się do sieci LivingSmart, wchodzisz w przeglądarce na adres 11.11.11.254 login/hasło admin/admin. Potem musisz wejść w ustawienia sieci i ustawić ręcznie adres, maskę, bramę i DNS. Najlepiej włączyć sobie google tłumacz, bo wszystko po chińsku.
Data: 2019-07-27 12:57:07
Dodał: morfeusz747
-
5
Da się połączyć w aplikacji 2 stacje sp73? żeby spr. temp. i inne dane z 2 urządzeń?
Data: 2019-09-16 21:28:39
Dodał: Sitarz
-
4
Proszę o pomoc. Ogólnie wszystko działa. Mam 2 zewnętrzne czujniki. Problem w tym, że potrzebuję aby stacja bazowa pokazywała cały czas tylko Ch1. A pomimo ustawienia na stałe tego wskazania to ona i tak co jakiś czas zmienia kanały i co jakiś czas muszę ręcznie przestawiać żeby było to Ch1. I za jakiś czas znowu to samo.
Data: 2019-09-19 21:40:45
Dodał: Michał
-
4
Czy ta aplikacja działa na Androidzie 8.... i wyżej, bo sklep Google podaje, że tylko di 7.0.
Data: 2019-11-20 13:54:39
Dodał: gregorp_gp
-
1
Nie wiadomo dlaczego od zakupu stacji i instalacji LiviungSense przeprowadziłem się do Chin. Trochę się boję tego wirusa, ale nie mam wyboru, jako że mimo dobrze działającego GPS aplikacja uparła się, że jestem w Chinach. Jest to związane ze złym dniem tygodnia i zupełnie od czapy godziną (przesunięcie -17 godzin). Może ktoś pomoże mi w przeprowadzce do Polski? Gdziekolwiek, może być w Bieszczadach lub nad morzem, byleby w Polsce.
Data: 2020-02-12 20:23:41
Dodał: Sławek
-
2
Beznadziejna jakość wyświetlacza!!! Przy patrzeniu idealnie na wprost jest dobrze, ale przy spojrzeniu pod kątem większym niż 15 stopni (piętnaście!!!) nic nie widać. Wyświetlacz jest podświetlany LED od tyłu - nie można tego wyłączyć. Stacja i wyświetlacz są zbyt małe (w opisie są jednak prawdziwe wymiary). Radzę przed usunięciem folii zabezpieczających włączyć urządzenie i sprawdzić czy spełnia wasze oczekiwania.
Data: 2020-02-14 16:57:54
Dodał: Roman
-
4
Witam, czy wie ktoś może jak wyresetować tą stacje pogody do ustawień fabrycznych? Niestety wyłączenie prądowe nie pomaga. Nie mogę nawiązać komunikacji z stacją. Po włączeniu trybu AP nie nadaje wifi oraz tak jak wcześniej symbol ap nie miga tylko święci.
Data: 2020-04-09 11:55:15
Dodał: Raku
-
5
Witam. Czy ktoś może podrzucić link gdzie znajdę aplikację Livingsense? Musiałem przywrócić ustawienia fabryczne w telefonie, i nie mogę nigdzie zlokalizować tejże apki. Pozdrawiam.
Data: 2020-04-09 22:50:26
Dodał: Mako
-
1
Witam, od kilku dni stacja przestała łączyć się z telefonem, po wpięciu w stacje jest połączona z ruterem, ale nie nadaje na serwery chińskie. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać?
Data: 2020-05-02 22:53:58
Dodał: kamilo87
-
3
Niestety ten sam problem co kamilo87 i kilku powyżej. Stacje mam od pół roku, ale od 26 kwietnia połączenie zaczęło się psuć by od 30 kwietnia kompletnie padło o godzinie 10. Ostatnie wskazania na wykresach. Próbowałem już wszystkich rozwiązań przedstawionych powyżej. Niestety nic. Router widzi, można ping, w telefonie mi ładnie paruje na livingS i na tym koniec, danych nie wyświetla nie aktualizuje.
Data: 2020-05-03 07:13:10
Dodał: Paweł
-
3
Mam dokładnie to samo co poprzednik może serwer im padł.
Data: 2020-05-03 11:05:17
Dodał: Bartek
-
4
Też mam ten problem, że przestało się aktualizować. Odinstalowałem apkę, zainstalowałem ponownie, sparowałem i nie ładuje danych :/
Data: 2020-05-04 19:25:27
Dodał: Przemek
-
4
Chyba padł im serwer mam to samo.
Data: 2020-05-04 21:11:27
Dodał: glocker
-
2
No ale padł serwer i co, nic nie robią? Nie ma człowieka odpowiedzialnego? To nie są jakieś tanie stacje pogodowe. Kupiłem na działkę, 3 czujniki, interesuje mnie kontrola temperatury, żeby na weekend nagrzać i wszystko offline. Ktoś może da jakiś namiar na przedstawiciela chińczyków.
Data: 2020-05-04 22:15:47
Dodał: Sitarz
-
4
Wróciło wszystko do normy mieli majówkę hehe.
Data: 2020-05-05 12:49:13
Dodał: Glocker
-
5
Mam 2 takie stacje, przestały się łączyć z telefonem i siecią. Działały 1.5 roku i od końca kwietnia już nie da się połączyć. Łącze się w trakcie parowania z livingsense i pokazuje, że z urządzeniem się połączyło, ale dalej same wykrzykniki, nie przekazuje danych do urządzenia i całej reszty. Chyba do wyrzucenia.
Data: 2020-05-10 22:48:31
Dodał: Sitarz.
-
4
A oto opis mojej przygody ze stacją, może komuś się przyda: kalamlacki.eu/sp73.php
Data: 2020-05-24 22:09:01
Dodał: Łukasz
-
4
Łukasz daj porządny link, bo ten się nie otwiera.
Data: 2020-05-28 10:14:39
Dodał: Sitarz
-
3
Wkleiłem pełny link tylko ktoś go obciął. Sitarz musisz zrobić copy paste ten adres do paska adresu przeglądarki, wtedy działa.
Data: 2020-05-28 19:31:52
Dodał: Łukasz
-
2
Witam... kupiłem... i w sumie nie wiem czy jestem zadowolony... mam w kpl jeden czujnik... a wyświetlają mi się wyniki z 3ch... ??? Parowanie zajęło mi z 20min i działa. Temperaturę jak u mnie zawyża o jakieś 1,5 - 2st. Czy ktoś się orientuje jak zrobić żeby wyświetlało tylko mój czujnik? A nie inne nie wiadomo skąd... bo co jakiś czas, pomimo ręcznego ustawienia na mój, przełącza na pozostałe. Do tego muszę ustawić jako nr 2 lub 3, bo jedynka od początku jest zajęta przez coś, co pokazuje w ogóle jakieś wysokie temperatury...
Data: 2020-06-04 10:29:19
Dodał: dred007
-
2
Czy dhc musi byc automatyczne czy trzeba recznie wpisac bo nie chce mi sie stacja sparowac.
Data: 2020-06-06 12:15:53
Dodał: Arek
-
3
@dred007
Jaką wersja androida masz na telefonie?
Bo ja testowałem na 10 i nie działa
Data: 2020-06-06 12:31:17
Dodał: Łukasz
-
3
W alternatywnej konfiguracji stacja w pełni obsługuje dhcp. Problem z parowaniem z livingsense polega na przestarzałej aplikacji na Androida w mojej opini. W Androidzie 8.0 zminiło się API do przydzielania pozwoleń dla aplikacji i wg mnie to może być problem. Producent zlewa aktualizacje softu livingsense a filmiki na youtube.com są do starej wersji Androida
Data: 2020-06-06 19:38:42
Dodał: Łukasz
-
4
Włączasz stację w tryb AP i np. z lapka logujesz się do sieci LivingSmart, wchodzisz w przeglądarce na adres 11.11.11.254 login/hasło admin/admin. Potem musisz wejść w ustawienia sieci i ustawić ręcznie adres, maskę, bramę i DNS. Najlepiej włączyć sobie Google tłumacz, bo wszystko po chińsku. U mnie zadziałało również "uzyskaj adres IP automatycznie".
Data: 2020-09-12 06:57:38
Dodał: KRIS
-
5
Połączyłem się w końcu, ale DNSA nie wpisałem bo nie znalazłem. Problem, bo na aplikacji ciągle Dębice offline.
Data: 2020-09-29 21:08:58
Dodał: R4fal
-
4
Witam, w końcu udało mi się sparować i zalogować - nawet to nieźle śmiga, jedynie co, to odbierałem chyba dane z innego czujnika (mam jeszcze inną stację) coś nie pasowały mi temperatury - porównałem z ogr stacja i wskaz na livigsense. Pytanie brzmi: czy można eksportować dane? Jest dostęp do danych historycznych tekstowych?
Data: 2020-10-06 10:24:39
Dodał: Jurek