-
Ocena treści
Komentarz
-
4
Kupiłem dziś Green Blue GB522 WiFi. Czy potwierdzi mi ktoś, że jak dokupię dodatkowy czujnik (czujnik do Meteo SP53, SP67, SP69, SP73, SP76) to będzie działał?
Data: 2019-03-03 20:38:22
Dodał: kazik
-
5
A działa wam w tej stacji alarm? Przełącznik na Mainie jest włączony, na aplikacji ustawiony zakres temp. dla alarmu dla czujnika, i jak temperatura spada to nie dzwoni alarm ani na stacji, ani na tel.
Data: 2019-02-19 20:18:03
Dodał: Kamil
-
4
Mam zły czas - +2 godz. zamiast +1. Nawet jak przestawię to po pewnym czasie zmienia na +2. Ktoś wie co z tym zrobić?
Data: 2019-02-04 15:02:48
Dodał: Piksiak
-
4
Przydałoby się jakoś łopatologicznie to wytłumaczyć, nie jestem obyty.
Data: 2019-02-03 18:21:17
Dodał: SpooN
-
4
@Zyga, Twoje rozwiązanie u mnie zadziałało!
Od roku miałem problem z tą stacją meteo i dane nie odświeżały się na telefonie (na ekranie stacji linie obok napisu wifi ciągle migały). Ustawiłem dane sieciowe na stacji meteo wg Twoich zaleceń i od razu stacja się połączyła skutecznie (przestały migać linie obok napisu wifi). Wielkie dzięki za pomoc! :)
Data: 2019-01-23 19:31:47
Dodał: Tomek
-
4
Cześć. Wiem, gdzie leży błąd w połączeniu (przynajmniej na moim oprogramowaniu v.1.0). Generalnie stacja pogodowa prawidłowo łączy się z wifi, ale podaje zły adres DNS (czyli adres, który rozpoznaje nazwy serwerów). Połączyłem się ze stacją pogodową przez przeglądarkę, i zobaczyłem, że z mojego routera dostaje prawidłowy adres IP, ale zamiast moich adresów DNS przydziela jakieś totalnie do bani. Zmodyfikowałem ustawienia stacji pogodowej i podałem ręcznie adres IP wraz z adresem DNS (podałem google - 8.8.8.8). Wszystko zaczęło działać jak należy. Niestety po stronie routera należy zrobić tak, aby tego adresu nie przydzielił żadnemu urządzeniu (rezerwacja). Aby wejść w ustawienia stacji pogodowej mamy dwie możliwości: 1. Szukamy na routerze jaki adres IP dostała nasza stacja pogodowa i wpisujemy adres w przeglądarce (domyślne użytkownik/hasło: admin/admin). 2. Jeśli nie to naciskamy na stacji "UP/WIFI" przez 3 sekundy, aż na urządzeniu pojawi się napis "AP" łączymy się z siecią "LivingSense" i wtedy wbijamy w przeglądarce: 11.11.11.254 (wszystko jest po chińsku, ale google tłumacz pomoże). Generalnie bug w oprogramowaniu. Pozdrawiam :)
Data: 2019-01-16 23:11:43
Dodał: zyga
-
3
Kris - jak rozumiem chcesz podłączyć się do stacji z innego telefonu, niż użyty do parowania? Musisz również na nim zainstalować aplikację a następnie zalogować się (okienko LOG IN) mailem i hasłem użytym wcześniej do rejestracji. Jeśli nie zarejestrowałeś się - zrób to, tym razem za pomocą pierwszego telefonu - tylko tam masz taką opcję. Niestety jest jakiś błąd chyba - rejestrację musisz potwierdzić klikając w otrzymany link aktywacyjny a ten do mnie nie chce dojść...
Data: 2019-01-08 01:18:01
Dodał: Andy
-
3
Cześć:-) Ma ktoś z Was może pomysł na zarejestrowanie aplikacji, tak, by móc podłączyć do stacji więcej niż jeden telefon? Rejestrując z telefonu niby wszystko idzie ok, informacja, że email przyjęty, tylko link weryfikacyjny nie przychodzi. Próbowałem z androida 8, potem znalazłem info, że niby tylko ze starszymi systemami działa (opinie w samej aplikacji w Sklepie Play), sparowałem więc starym telefonem z Androidem 4 i też nic.... Ma ktoś jakiś pomysł? Będę wdzięczny :-)
Data: 2019-01-08 01:11:47
Dodał: Andy
-
4
Arecki => Odłącz od prądu i wyjmij baterie na dłuższy czas (np. 10-15 minut).
Data: 2019-01-05 18:02:27
Dodał: Parasol
-
4
Może ktoś podpowie co się podziało i jak naprawić. Był brak prądu, a jak włączyli to wszystko na wyświetlaczu mruga. Nie reaguje na przyciski ani odłączanie od prądu.
Data: 2019-01-05 17:41:03
Dodał: Arecki
-
3
Próbowałem kilka razy (mimo wyłączonej transmisji danych) nie udało się. Następnego dnia parowanie przebiegło bez problemu. Na razie wszystko działa chodź nie wiem jak się połączyć ze stacją z innego miejsca poprzez internet mobilny.
Data: 2018-12-24 08:33:49
Dodał: kris
-
5
Po kilku nie udanych próbach parowania wyłączyłem transmisję danych i wszystko działa.
Data: 2018-12-04 22:47:33
Dodał: Jan
-
4
Po przytrzymaniu nie mruga AP, tylko świeci się na stałe. Po wciśnięciu "next" próbuje parować, ale po ok. 1 minucie pokazuje się komunikat, że minął czas na sparowanie. Może ktoś wie jak poradzić sobie z takim problemem?
Data: 2018-07-18 21:15:25
Dodał: WojtekM
-
4
Przy parowaniu pomogło wyłączenie danych komórkowych :-) SG3 android 4.3. Dzięki za podpowiedź Tomciorak.
Data: 2018-07-15 09:57:09
Dodał: Bogusław
-
1
Oprogramowanie do du.. reszta też.
Data: 2018-04-22 21:28:45
Dodał: Mirek
-
4
Koledzy, zainteresujcie się bliźniaczym modelem GreenBlue GB522, który na pewno mierzy większy zakres temperatur. Co do problemów z parowaniem i komunikatem "No response" - na czas parowania należy wyłączyć internet mobilny w telefonie :)
Data: 2018-03-02 00:39:54
Dodał: Kocurek
-
4
Hej. Od 2 dni ikonka wifi pulsuje, a na apce info, że device offline. Rozparowałem i potem sparowałem ponownie, ale ikonka wifi nadal pulsuje, mimo że był komunikat o sukcesie i ustawił lokalizację. Chyba coś z serwer 5, bo jak dałem log off to teraz nie mogę się zalogować. Pytanie jak postępować? Resetować urządzenie? Wylogować i próbować zalogować? Nic nie ruszać i czekać? Może coś innego?
Data: 2018-02-18 09:34:07
Dodał: C-4
-
3
Ale w czym te problemy? Podłączyłem 2 czujniki, ustawiłem lokalizację... I działa. Wprawdzie... Inne stacje też wykorzystują frekwencję 1 kanału. Inny czujnik [radio i wyświetlanie temp. zewnętrznej] Blaupunkt... też się łączy z tą stacją... Zmieniłem kanał. Przesunięcia w czasie nie potrafię usunąć [trzeba przeliczać wykres].
Data: 2018-02-13 19:37:41
Dodał: Rjz
-
4
Ciekaw jestem, jak się wam ta stacja sprawuje w niskich temperaturach? "krzyk" -> przecież masz napisane, że zegar jest synchronizowany przez Internet, opisz dokładnie jaki masz problem ze sparowaniem, i na jakim systemie (Android, iOS), może coś źle robisz.
Data: 2018-02-11 11:29:06
Dodał: Parasol
-
1
To wszystko to jeden wielki bubel i oszustwo. Wywaliłem kasę, a zegar nie jest sterowany radiowo, a sparować się nie da w żaden sposób. Ostrzegam nie kupujcie tego bubla !!!!
Data: 2018-02-04 20:28:00
Dodał: krzyk
-
3
No to w końcu jest to bubel czy nie???
Data: 2018-01-31 20:57:47
Dodał: rjz
-
3
Maka, wystarczy włączyć lokalizator na telefonie i sam powinien ustawić automatycznie twoją pozycję podczas parowania. Poza tym też mam podobny problem, choć ustawił Polskę, to dalej wyświetla gdzieniegdzie chińskie znaczki. Dodatkowo nie chce połączyć z wifi, z którym wcześniej działał, więc dane z dwóch dni poszły ... może producent się wypowie.
Data: 2018-01-18 18:17:16
Dodał: Jamba
-
5
Ma ktoś jakiś pomysł na to siedmiogodzinne przesunięcie czasu na wykresach?
Data: 2018-01-13 23:18:37
Dodał: Maka
-
5
Kilka dni temu udało mi się uruchomić stację. Pomogła zmiana szyfrowania WIFI na routerze na WPA-PSK.
Data: 2018-01-13 23:16:40
Dodał: Maka
-
3
Kupiłem dziś, ogólnie jestem zadowolony poza problemem opisywanym wyżej. Ikona wifi pulsuje, a aplikacja wyświetla komunikat "device_offline". Czy ktokolwiek zna rozwiązanie tego problemu? Z góry dzięki!
Data: 2018-01-10 17:32:29
Dodał: Ninja
-
3
Czy też macie problem od niedzieli z połączeniem ze stacją?
Data: 2018-01-09 18:49:56
Dodał: Leo
-
3
Właśnie rozpakowałem urządzenie. I mam problem. Aplikacja nie paruje się ze stacją. Po wpisaniu ręcznie danych mojego routera stacja niby się łączy z routerem, a aplikacja wyświetla informacje, że nie znajduje urządzenia. Jakaś podpowiedz?
Data: 2018-01-02 18:23:34
Dodał: marian22
-
5
Wyłączenie danych komórkowych pomogło na tyle, że na mapie nie wywala już błąd tylko przechodzi do ekranu głównego, ale pisze device offline.
Data: 2017-12-28 18:23:10
Dodał: Maka
-
4
Sitarz oraz Maka mam rozwiązanie problemu :) Wyłączcie dane komórkowe w telefonie i wszystko zadziała. Pozdrawiam. Wesołych Świat.
Data: 2017-12-26 01:50:22
Dodał: Tomciorak
-
4
Raczej to błąd aplikacji i jak oni tego nie naprawią to nie będzie działać. 10 dni temu sparowało mi bez problemu i działało cały czas aż do wczoraj. Wczoraj wyresetowałem wszystkie ustawienia i od tego momentu nie da się sparować cały czas błąd "no respone". Podłączyłem się laptopem do tej stacji pogody, zalogowałem się na urządzenie na adresie ip 11.11.11.254 admin/admin i w jednej zakładce są dane do wifi można to połączyć do wifi, ale do aplikacji nadal się nie da :/
Data: 2017-12-25 13:55:35
Dodał: Tomciorak
-
3
Ma ktoś pomysł jak sparować stację z telefonem? Po parowaniu wyświetla się mapa, na której zaznaczam miejsce pobytu i po paru chwilach wywala błąd.
Data: 2017-12-25 02:10:03
Dodał: Maka
-
4
Dziś przestała się łączyć z serwerem (działało 10 dni bez problemu). Po resecie też już się nie da synchronizować, prawdopodobnie problem od strony serwera, dopóki tego nie naprawią nie połączy się :/
Data: 2017-12-24 23:47:07
Dodał: Tomciorak
-
4
Walcze 2-gi dzień z parowaniem urządzenia i aplikacji. Nie da się. Jeszcze trochę i stacja pogody wyląduje w koszu.
Data: 2017-12-23 22:44:39
Dodał: Sitarz
-
4
Stacja ta nie ma radiowo sterowanego zegara. Można go ustawić ręcznie albo synchroniuzje się on z aplikacją na telefonie.
Data: 2017-12-13 20:59:07
Dodał: e-SZOP